Vart ligger Prag?

Jag ska mellanlanda i Prag imorgon. Jag frågade mamma för några dagar sedan vilket land Prag ligger i. Båda visste men kom inte ihåg. Det liksom gled ur tungan precis när man skulle säga det. haha

Idag frågade jag Anna vart det låg. Såhär blev disskusionen:

Jag: Anna vet du vart Prag ligger?
Anna: aa Vadå då?
Jag: jaha vart ligger det då?
Anna: Fråga Jenny.
Jag: Jenny vet du vart Prag ligger?
Jenny: aa det ligger i... ehm ja vafan ligger det egentligen?
Anna: Moskva?
Jenny: näää Det är en stad i Ryssland. Berlin?
Alla: hahhahaha nej det ligger i Tyskland.




Rätt svar var Tjeckien. hahahhahahah


Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha lika smarta som vanligt:D

2010-03-31 @ 19:10:10
Postat av: Sarah Nylund

Tycker om det du skrivit! Mysigt att se en del fina grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-12-02 @ 09:51:50
URL: http://jade.se/paketresor/bali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0