Vitnos

Åhh! Jag ska gå och lägga mig nu. Men för kanske en kvart sen fick jag lust att börja läsa Vitnos, hästen om ni vet haha Jag köpte nästan hela serien när jag var kanske 8 år. Älskade dom! Jag tänkte läsa en av alla böcker för att få lite minnen från när jag låg i mitt dåvarande lilla gula rum där sängen tog nästan all plats i rummet och låg och läste Vitnos. Vad får man höra av mamma då?? "Jag har gett bort dom" WHAT!!??? Har du tagit bort mina böcker som jag älskade?! Själv har du kvar massa mesiga hästböcker från när du var liten hahahh okej det där lät fel, tänkte inte på att Vitnos just handlar om hästar dom också... men inte alls på samma sätt! Han skaffade vänner som rådjuret, älgen, fjärillen osv. Kommer inte ihåg vad alla hette men i alla fall så var det väldigt FEL gjort av dig mamma! I am very disappointed on you mum! Så. Nu ska jag gå och lägga mig och istället för att läsa mig till minnen, tänka på minnen från den goda tiden när jag var 8 bast. hahaha God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0