WHAAAATT!!!???

Shitas pomfritas alltså!
Jag tänkte kolla lite uppdate om gymnasiet jag vill gå på om koderna har kommit och så. Då ser jag att det står:
Jag nästan skriker rakt ut! Då kunde jag ju inte köpa hund som jag sparat till hur länge som helst, och vad skulle jag gå för linje då?
Sen såg jag att det stod Aktuellt i Eskilstuna och Borås
Peeeeww!! Vilken lättnad! Då letar jag vidare för att kolla om det kommer öppna i Solna och Liljeholmen. Då hittar jag det här:
WHAT!!?? Ska dom inte öppna skola i Solna!! NOOOO! Tur i alla fall att dom har hund i Liljeholmen.
Då vet vi två saker. Liljeholmen kommer ha hundlinjen och jag ska konkurrera om 5 platser istället för 10. :S

Kommentarer
Postat av: Mill

Neje! vilken osis! Men djurgymnasiet då, alltså det i liljeholmen inte real, hur är det med det?

2010-03-24 @ 19:43:11
Postat av: karre

höhö ;)

2010-03-24 @ 21:33:14
URL: http://jovkar.blogg.se/
Postat av: Sara

vad jobbigt! :O

2010-03-25 @ 21:20:19
URL: http://shaawty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0