"Du S U G E R på att uppdatera!"

Hej! Sonia sa vad det står i rubriken. haha Jag antar att det stämmer. Jag har inte orkat. Varit ledsen, har inte vetat vad jag ska skriva... you know..
Nu skriver jag i alla fall. Jag var i stan idag med Sonia och Leyla. F E T T  roligt! hahah Det kom nån profet-tant och sprang efter oss och skrek nåt om Jesus hahah Shit vad jag blev rädd! Vi sprang i panik och skrek som om det va en mördare som sprang efter oss med yxan i luften. hahaha Efter stan åkte vi hem till mig och "drack te" hähä
Efter att vi hade "druckit te" följde jag dom till centrum. Sonia tog tåget och jag och Leyla gick en promenad med hundarna ett tag. Gosh vad hampus drar! Asså hahah det är sjukt! Han blir aldrig trött heller. Han andas som om han inte får någon luft men ändå drar han.. -.-
Nu ska jag börja göra mig iordning. Det är jätteljust ute.. jag vill inte sova -.-


hahaha Hittade tanten på youtube xD Asså hon är läääääskig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0