Fredag

Godmorgon
Idag är det freeedag! Äntligen! Jag tänkte, när jag kommer hem, gå en långpromenad idag igen om det är lika fint väder som igår såklart. Jag förstår inte var den här lilla hunden får all sin energi ifrån. Hon blev inte det minsta trött igår efter promenaden. Hampus låg flera timmar och hyperventilerade. haha Jag försökte lära henne att komma för en stund sen. Hon kan om hon får godis, faktiskt! Och sen försökte jag leka lite med hennes knut och lära henne att apportera samtidigt. Hon kunde ibland, men det tog hundra år innan hon förstod att jasg ville att hon skulle komma... haha
Jag hoppas att vi ska dansa idag första lektionen för jag har inte lärt ut hälften av dansen till dom andra så det behövs. Vi ska dansa en dans på niornas egna uppvisning och jag ska lära ut den. Juste! Jag tänkte köpa ett stryphalsband till Penny idag efter skolan. Hon drar så mycket och sen är hennes halsband förstort så jag ska köpa ett fint litet halsband. Det kommer bli svårt att veta vilken storlek, men det är väl bara att chansa lite. Nu ska jag fixa det sista innan skolan. See ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0