Friday night

¡Hola!
Idag är det underbara fredag. Den bästa dagen i veckan! Jag mår bra och är glad. Lyssnar på Trey Songz och sjunger med. Kan inte texterna, men försöker ändå.. haha
Jag och min familj satte upp regler inför tha third/second dog, Chessy. 6 regler blev det ikväll. Och jag har bestämt mig för att söka jobb. Om det är någon som har ett extrajobb, så skriv till mig snälla! :D Helst på helger om det finns nåt sånt jobb. haha Det är galet vad det är niceigt väder ute! kanske inte just precis nu för att klockan är mycket, men på dagen. Sjukt! Hoppas att det blir så imorgon också så att jag kan, ne juste kom på att jag har dansuppvisning imorgon. Ska vara i upplands väsby klockan 2. Jahapp då var en skön utehelg borta med vinden då.. xD Men det ska bli askul att dansa också! Har inte hittat alla kläder än.. hehe... men ska fixa det nu.
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Mill

Himla löftesbryterska....du skrev aldrig det jag bad dig skriva, kan aldrig lita på dig igen nu :(

2010-05-21 @ 23:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0