Hundnamn

Godmorgon!
Idag är det måndag. No första lektionen. Nationellt prov på Non, första lektionen idag. haha Men det ska bli skönt att bli av med det och få sovmorgon nästa måndag istället. Vi ska labba. Synd bara att min labb var fel, så att jag kommer faila på det. Men jag är som tur är inte alls ensam om det. Jag tror att alla i min no-grupp hade fel på sina labbar.
Nu sitter jag och kollar efter hundnamn. Jag har Chessy som första namnet, men jag ska se om jag hittar något ännu finare. Only the best for a princess! :P
Åhh jag har planerat så mycket som jag ska köpa när hon har kommit! Jag har ungefär tusen kronor kvar när jag har köpt henne, så det ska gå åt till mat, halsband, koppel, leksaker, bädd, vatten och matskål... you name it!
Vi ses inte ikväll, men imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0