Inte söndag yes!

Hellu! Hur mås det här då??
Jag är galet trött. Har precis ätit en bigmac-meny...
Jag var med Bogdan innan som jag sa innan jag gick. Vi träffade Juan och gick hem till honom, tror jag.., och träffade hans, tror jag.., underbara hund. En goldentik på ca 7 månader. Skitsöt! Vi kollade på Jiddra inte med Zohan. haha Asså verkligen ingen jag har träffat, förutom Johanna, gillar den filmen. Jag älskar den och det gör Bogdan och Juan också, så det var awsome! haha Den va rooolig! Sen gick vi ut med hunden tror jag och sen gick vi in och spelade lite wii. Jag sög -.- jag låg etta hela racet och sen skjuter någon gubbe på mig så jag kom femma. haha Åhh jag älskar att det är söndag imorgon! Men det är alltid så. Festar man på en fredag känns det som att det är söndag dagen efter fast det inte är det. haha Jätteskönt.
Nu ska jag städa lite och träna Sven lite. När jag skriver Sven menar jag Hampus, men jag tycker Sven passar bättre... haha

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha jiddra inte me zohan e skööööönaste filmen ever! måste se den igen syster x) haha kolla i fönstret på dörren bakom hampus ja ser heeelt sajk ut x)<3

2010-05-02 @ 15:30:47
URL: http://johannnaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0