It's getting hot outside!

Hellu!
Idag är det gaaalet varmt ute och jag vet inte varför jag sitter inne.. Jag har precis kommit hem från sjukhuset där vi hämtade recept till gardasil-sprutan. Usch! jag gillar inte sprutor :(
Det är en jättestor geting i mitt rum också om ni är intresserade av att veta det. haha
hahaha Någon gång i mitt liv ska jag göra ett inlägg med bara massamassa onödig fakta om mig och mitt liv!!! Inte för att mina inlägg är så intressanta annars, men ändå! Jag är mästare på onödig fakta!
Föresten för alla som undrar, ni vet alla tusen kommentarer jag får om dagen där det står "hur mår du?"haha så kan jag säga att jag mår så j bra! Jag har lite ångest kvar, men det ska jag ta ut på dansuppvisningen på vårat ångestnummer. haha Nej nu ska jag gå och försöka få någon bränna! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0