Kom nu Chessy! ♥

Åhh vad jag läääängtar!! Om exakt 5 veckor ska jag hämta hem Chessy! Hon heter föresten Chessy nu, det är klart och bestämt. Dom kallar henne det nere i skåne nu till och med. :) Jag längtar tills nästa mejl kommer med bilder på valpisarna. Nu är dom 3 veckor så det börjar bli lite hund av dom. Som ni såg på bilderna, ser hon just nu ut som en liten hamster. Hon väger 870 gram, så knappt ett kilo. haha Sååå söt! Jag har suttit hela morgonen och kollat på bäddar, halsband, koppel, matskålar.. allt! haha Jag tror att jag ska beställa från internet. Jag vet inte det känns som att det är billigare.. Åhh vad jag ska hitta på massa roligt med henne! Asså tänker! I sommar åker vi till stan och går till någon park, eller till typ hagaparken eller nåt och vi ska kanske tälta med S, Y och E i sommar, vi ska bada i sjön (okej inte jag, men Hampus, Penny och Chessy...) Och om Penny är kvar då, vilket jag hoppas, då har vi 1 stor hund, en mellanhund och en liten hund! Plus att Penny äntligen får någon att leka med! Hampus är gammal och orkar inte bry sig om henne haha elakt xD Och alla kort jag ska ta och lägga ut på bloggen och facebook! åhhh!!! haha Can't wait!! Och att gå ut med TRE hundar istället för två eller en. haha Och all träning! Du ska bli världens bästa hund, det har jag bestämt. Och att få ha med dig till skolan och ha dig på barky's (om det blir så) Dom problemen jag har nu är såklart pengar. Jag har pengar till hunden och saker till henne, men till dagiset som kostar över 2 tusen i månaden och mat... jag kommer vara fattig för alltid. Men jag ska försöka fixa jobb någonstans... vet inte var bara...
Jag längtar jättemycket efter dig Chessy! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0