Namn

hellu igen!
Nu sitter jag i Claras rum. Har snott hennes minipc så jag jobbar lite med son och är inne på facebook och så. haha
Anna tyckte att jag skulle skriva ett jättebra inlägg om jag hade tillgång till dator. Jag har tillgång till dator, men jag vette fan om det blir ett bra inlägg... Det blir nog inget alls för jag ska åka snart, men vi höres imorgon. Jag måste bara säga att det är gaaaaaalet varmt inne i ditt rum Clara! Inte okej! haha Jag vet inte hur många grader, men det är sommar!! Tjohooo! Och om 7 veckor från idag ska jag hämta min vovvi! Jag, Jenny och Anna diskuterade namn idag... det är svårt alltså.. Dom tyckte typ Disa, Big bertha, Bosse och sånna namn hahaha men jag vill ha ett fint namn som finns på riktigt liksom. SOm typ Chessy. Anna tyckte att namnet Zita var bra och det hade jag ju som förslag i början men det blev utröstat. Så nu står det mellan Chessy och Zita. Zita tycker jag är bra för att det är väldigt lätt att säga och det är väldigt fint. Nackdelen är väl att jag inte riktigt tycker att det passar på en border collie för att jag är van vid att en hund på barky's heter Zita. Chessy tycker jag är fint och det passar på en border collie. Det är lite jobbigt att säga eftersom det är tchessy som det uttalas...

Kommentarer
Postat av: Johanna

2010-05-16 @ 15:53:57
URL: http://johannnaholmbergs.blogg.se/
Postat av: Johanna

lägg in bild på hunden! :D

2010-05-16 @ 15:54:49
URL: http://johannnaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0