Onsdag

Godmorgon!
Igår va en väldigt jobbig dag. Jag hoppas att den här dagen blir bättre. Vi ska lära oss att dansa till balen på morgonen och sen hela eftermiddagen ska vi tydligen prata gay-talk med någon från ungdomsmottagningen.

Åhh! Jag och Anna var och handlade igår och vi gick först in på systemet. Vem ser jag utanför butiken?! Jo, fullisen i rullstol som drar sig fram med fötterna! Hans kompis stod inne på systemet och påstod att han inte var full, fast han var såååå full.. och han sa att han var torr i munnen för att han hade dragit runt på sin rullstolskompis hela dagen. Det roliga var att när han gick ut igen pratade han med rullstolskompisen och så gick rullstolskillen in på systemet, själv. Haha Han drog sig ju fram med fötterna. Det gick ju asbra! hahaha Jag stod där och försökte hålla mig för skratt, men det gick inte alls. Tänk att en sån liten sak kan göra en på bättre humör igen! haha

Idag ska Mill sova över här! Jag har verkligen aldrig varit så upptagen en vecka som jag är den här veckan. Idag ska mill sova här, imorgon ska mill och jag shoppa och sen ska kah dansa 5 timmar, på fredag ska jag på restaurang, på lördag ska jag på Claras dansuppvisning, på söndag ska jag dansa 8 timmar. Gaaaalet mycket! haha

Nu måste jag fixa det sista för Johanna och jag ska gå till bussen snart. See ya! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0