Onsdag

Hellu!
Idag har inte alls varit min dag. Oväntat va?? haha men jag har inte varit sååå deppig idag. Mest klumpig. T ex så skulle jag stryka min tröja på syslöjden och så satte jag i kontakten men efter ett tag såg jag att det var fel kontakt jag hade stoppat in, det fanns alltså två maskiner. Sen satt jag och sydde som en galning för att jag ville hinna med en buss. Efter mycket krångel sur jag bajsfort och när jag är klar ser jag at tråden gick av efter kanske 10 cm, så jag fick sy om hela -.- Hann jag med bussen?? Nej!
Nu sitter jag och tröstäter glass med hallon. Juste!!! Penny har kommit tillbaka!!!! :D :D :D :D Jag fick massa pussar är jag kom hem. Det behövde jag! Och imorgon är det spexfoto. Haha jag och Mill ska vara bröderna fluff om det funkar och vi hittar afron. hahah
Här är bröderna fluff. Hittade ingen bättre bild....
Penny och jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0