Penny Penny Penny...

Hej igen!
Jag har tråååkigt. Fast det var kul nyss när jag lekte lite med Penny. haha Asså hon är för skön! Jag höll handen kanske 7 cm ovanför henne och hon blev aspissed verkligen! asså hon tålde inte att jag var mer dominant än henne, så hon försökte jucka på min arm och ylade för att visa att hon va bättre än mig. hahahaha Det var kul xD Hon är så himla kaxig den lilla lilla hunden! När det kommer andra hundar är det såklart hon som ska vara kaxig och visa vem som är bäst...på långt håll, men när man låter henne hälsa på dom blir hon världens minsta chicken! hahahah Då kan hon inte kaxa emot minsann. Man ser verkligen vilken personlighet hon har. Precis som vilken tonåring som helst. Kaxig på utsidan och ska vara bäst och utmärka sig, men fegar ur när det verkligen gäller. xD Sötmakara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0