Tar deppen aldrig slut?!

Jag är jättesvullen om magen och har grymt ont! Indianerna har inte kommit än, nej anna det är inte äckligt, men det måste bero på det. Orolig är jag också. Shit det här blir en deppig blogg. Jag kan lika gärna klä ut mig till emo och sitta i ett hörn med en kniv. Det är varken kul att skriva eller läsa sånt här. Men vad ska jag annars skriva om? Jo, jag kan berätta att prinsesstårtan var jättegod och att jag köpte en kofta från Gina tricot på våran håltimme idag. Och jag har städat mitt rum lite. Förlåt Mill, jag skämdes faktiskt för att det va så stökigt.. :S
Imorgon är det Onsdag. Jag hade nog velat stanna hemma, men jag måste gå till skolan för att vi har först nationella prov direkt på morgonen och sen måste jag vara med på syslöjden så att min tröja blir klar någon gång. Nu börjar Desperate Housewifes igen, så C yaa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0