The last dance

Godagens!
Idag var jag som jag sa igår, på Vilunda halv elva imorse och dansade med småbarn. Dom var jättesöta! haha Asså jag dog flera gånger om för att dom var så söta. Dom var utklädda till morötter, blommor, vargar, ekorrar. haha you name it! Efter det fick vi skjuts hem av Brittas pappa och Britta följde med hem til moi. Vi lagade tacopaj och så gjorde Britta marängsås eller kräm. haha Gosh vad jag blev mätt! Tänk er att äta en seg och tjock kräm av bara ägg och socker! Sen la vi ut små kluttar och gjorde maränger i ugnen av dom. haha Under tiden vi åt satt/låg vi och kollade på tv. Jag var jättenära att somna det var galet vad trött jag var! Efter det fixade vi oss och åkte till Vilunda igen och dansade. Johanna är pissdum nu och säger att jag måste gå bort från hennes dator, så vi ses, men jag vill bara säga TACK COSTAN FÖR ATT DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA DANSLÄRARE! Jag har haft dig som lärare i 5 år nu och det är sjukt vad jag har utvecklats och blivit modigare (hehe) Kommer sakna dig jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0