Tisdag

Godmorgon!
Idag är det tisdag. Vi har gympa först på morgonen och sen ska vi lyssna på en gubbe som va med i andra världskriget. Efter det tror jag att vi typ har musik och sen slutar vi. kanske matte också.. Rätt skön dag faktiskt! Och imorgon har vi inga lektioner alls, bara dans hela förmiddagen och sen temadag. När jag kommer hem idag ska jag gå ut en långis med hundarna vid edsbergs slott. Det är jättefint väder nu, inga moln eller nåt, så det kan ju knappast bli värre..

Pappa ringde uppfödaren igår och pratade lite. Tydligen så kommer hon skicka bilder och så får jag välja en valp. Det är awsome! Sen kommer hon också skicka en film när valparna föddes.. hah nasty, men kul ändå. Clara och jag pratade igår också om dansläger i sommar. Alltså är det först dansläger och sen dagen efter, alltså den 3 juli ska jag hämta Chessy :D :D Det känns inte såååå långt kvar faktiskt. Det är bara maj som inte är så långt kvar av och sen juni när vi har sommarlov och man kan göra massa saker, och sen juuuuli! haha Det går fort ;) 
Har ni några namnförslag då skriv en kommentar för jag har verkligen slut på idéer. Dom namnen jag tänker på, och har gjort i ett år, är:

Chessy
Chiwa
Cindy
Tindra
Baby (haha)

Nu måste jag åka, men vi ses i eftermiddag!
 

Kommentarer
Postat av: Mill

BAAAAAABY!! <3

2010-05-11 @ 16:10:01
Postat av: Sonia

Chessy är perfekt! :D TSCH. Crew u know! hahahahha xD <3

2010-05-11 @ 16:26:56
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Clara

Baby kmr den att kallas vad du än döper den till så den kan lika gärna heta så från början ;) annars chessy chessy chessy!! <3

2010-05-11 @ 17:56:04
Postat av: Therese

Mill: haha okeeeeej sen när gjorde du hjärtan :O :O ♥

Sonia: aa haha okej :p♥

Clara: sååå sant!! hahah Det blir nog Chessy, men smeknamn Baby! haha ♥

2010-05-11 @ 19:14:54
URL: http://nowwetalking.blogg.se/
Postat av: Mill

Sen jag horde namnet baby pa en border collie!!! saaa Sott!!!!! ta babyyyyyy!!

2010-05-11 @ 19:23:57
Postat av: johanna

CHESSY!!!!

2010-05-11 @ 22:18:04
URL: http://johannnaholmbergs.blogg.se/
Postat av: ani

chiwa va fint... fast det kan ju låta som att nån med snobbigt uttal ska säga skiva haha.. baby va nice!½

2010-05-12 @ 14:33:02
URL: http://johannnaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0