Tisdag

Godmorgon!
Jag försov mig en timme imorse, men jag klarar mig ändå. Igår var det konsert i filadelfiakyrkan och efter det gick hela klassen till Hard Rock Café. Ojojoj vad roligt det var! Haha Har inte skrattat så mycket på länge faktiskt. Julia och jag tog massa cp-bilder, sen tog Mill kameran och tog massa cp-bilder på oss. haha Sen skulle jag visa Julia en grej och då var hon utomhus så jag gick ut och visade. Sen ville jag sätta mig brevid henne och så råkade jag slå i mitt ben, lite under knäet, i glasbordet. Det gjorde lite ont men inte så farligt, sen såg jag att det var värsta jacket och blödde som tusan! Det är det största såret jag har fått på läääääänge. Haha Alla tyckte att jag skulle stämma dom, men jag är snäll och gjorde inte det och dessutom satt jag bara och skrattade hela tiden så varför stämma dom när jag skrattade? På tåget hem var alla sååå trötta och vi sjöng bara massa låtar. En person räknade abcdefg... och sen sa vi andra stopp och så skulle man sjunga på den bokstaven. hahah Där tog vi också massamassa cp-bilder. hahah
Juste! hahahahaha Penny åt en duva! :O :O Hon är en liten killah!

Puuuuss!

Så här ser det ut nu... :O hahaha


Penny's offer.. R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0