Torsdag

Hola!
Idag har varit en skön dag. Dagen började med spex-foto i skolan. haha Det var askul! Lägger upp bilden när den kommer. När jag kom hem gick jag på toa och sen direkt ut med hundarna till slottet och runt lite. På vägen träffade jag en tantalora på 73 bast som jag pratade säkert en halvtimme med... minst.. och hon var jättetrevlig! Vi pratade bara om hundar. Hon hade varit uppfödare och hade haft hundar i hela sitt liv tills hennes barn blev allergiska så att hon var tvungen att sluta. Hon gav mig massa råd och tips om hundar. Skitkul faktiskt! Alltså som ni märker är min depptid sååååå över! Jag är apglad idag :D
Snart är det dans också. Ska bli roligt det också! :D haha puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du är glad igen! Måste också säga att du är väldigt duktig med att gå ut med hundarna, vilket också är bra för dig så du blir pigg och glad. Kram M

2010-05-07 @ 13:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0