Vad hände?

Lyssna på den här låten samtidigt som ni läser så blir det lite stämning på det hela..







Hej. Idag va en ännu jobbigare dag. Typ bland den jobbigaste i mitt liv samtidigt som det var den skönaste dagen. Efter några sms fick jag veta att jag tydligen är för bra för Bogdan, så jag blev dumpad. Dumpad... Såklart kommer jag sakna honom, han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta eftersom han var den första jag någonsin älskat, brytt mig om, saknat, och tänkt på verkligen 24/7. Men samtidigt, det han gjorde, vill inte säga vad för jag vill inte gå lika lågt som han, men det gjorde det lite lättare att bara bli av med det helt enkelt... Alla gulliga sms som jag sparat är raderade, snart alla bilder jag har på min dator också. Det gör ont. Jag har haft ont i magen hela dagen och känt mig svag. Det här kanske låter liiiiite överdrivet haha men imorse när jag såg vad han hade gjort och jag var ute med hunden och såg en bil komma tänkte jag tanken "varför inte bara hoppa framför bilen så slipper jag bli sårad". Förens nu förstår jag hur Ryan kände för ett år sedan när jag var ihop med honom och det var jag som gjorde slut med honom via msn. Det var fegt av mig. Han blev jättejättesårad och verkligen deprimerad. Ska jag låta mig bli det också? Läser du det här Bogdan så vill jag att du ska veta att det var väldigt lågt av dig att inte säga något tidigare och dra den gamla historien att du är bättre än mig inte var bra alls. Kände du så redan innan vi tog en "paus" kunde du sagt något. Jag har gått och längtat efter dig varenda dag och velat träffa dig, varför då dra ut på det och inte bara säga sanningen? Du sa att du var bra på att ljuga och jag gick på dig när du ljög ibland, men idag drog du en fet lögn som jag absolut inte gick på.

Farmor, mamma, pappa, Anna, Jenny, Johanna, Sonia, Mill.. alla säger att det finns massa bra killar där ute. Men var är dom? Jag undrar om dom verkligen finns eller om det också är en lögn. Julia och jag brukar prata om alla killar som är så idiotiska och bara sårar en, jag var så glad och tänkte att jag var lyckligast i världen som hade en underbar pojkvän som var helt fantastisk och aldrig skulle göra något sånt mot mig. Som du sa, jag trodde faktiskt också helt ärligt att vi skulle va tillsammans i alla fall några år. Om jag skulle gjort vad du gjorde mot dig, vad skulle du säga? Om jag sa att du var för bra för mig, hur skulle du reagera? Förlåt att jag skriver så mycket skit. Jag är inte arg längre. Sårad, men jag är samtidigt glad att det tog slut nu och inte om några månader och om du hade gjort det du gjorde flera gånger då och jag inte vetat om det... Jag hade inte klarat det faktiskt. Jag vill bara säga att jag är jag och jag duger, du är du och du suger!


Jag skrev en dikt för mig själv för några veckor sen, den var till dig...

Jag har döpt den till You and I.

I remember when you looked at me, the way you looked at me. I remember your brown, green beautiful eyes. I remember your beautiful smile. You smiled at me and I knew that it was going to be you and me. You and me against the world. I can be your Romeo if you are my Juliet, you said. Then I woke up and realised it was a dream, a beautiful dream. I think about you every day. I see those eyes every time I close my eyes. I don't want to wake up. I just want to fall asleep again and wake up in my dream, hear your voice whispering in my ear. You take my hand and we walk, just walk away from all the problems we have. It's just You and I.


Kommentarer
Postat av: Sonia

aw gumman, blev tårögd när ja läste de här.. uff ingen jävla kille ska såra dej!! hane inte värd dej okej? han tänkte fan inte på hur du skulle känna dej! fuck hnm okej? du har alltid mej och alla andra här förej! killar är svin! dom letar bara efter bazz och får dom inte de så dumpar dom.. usch! tessan du klarar dej utan hnm okej? all my singleladies remember? :) älskarej gumman och jae här förej genom aaallt pågud! de bara att smsa, ringa elr säga att ja ska kma så kmr ja! om min twiinie mår dåligt mår jag dåligt men ja ska alltid försöka göra min twiinie glad! förståru? när ja gick av bussen och krama dej idag o jag såg att du hade tårar i ögonen då blev fick ja oxå tårar i ögonen för ja klarar inte av att se dej må så dåligt! som sagt.. alltid här förej twiinie <3 <3 <3 <3

2010-05-17 @ 21:25:28
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack hunnybunny! Det är slut på tårar nu, men några kramar behöver jag (a) hahaha <3<3<3<3<3

2010-05-17 @ 21:29:01
URL: http://nowwetalking.blogg.se/
Postat av: Sonia

haha aaajjde imorn fåru nåra tusen kramar! hahaha <3

2010-05-17 @ 22:14:41
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: bogdan vet vem..

Ska jag vara ärlig så var han otrogen mot mig för några månader sen..

2010-05-22 @ 15:23:58
Postat av: Therese

Oj.. kan bara säga att jag vet hur det känns :/

2010-05-22 @ 21:06:48
URL: http://nowwetalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0