Torsdag

Hej hopp!
Idag hade vi teknik hela dagen. Jack! Jag mådde piss men jag var tvungen att vara där. I början gick allt bra och vi var jättenöjda med vårat arbete, ett reningsverk, men i slutet av dagen gick allt bara dåligt. Ingenting fungerade. Så nu har jag säkert gått från att ha MVG i teknik till att ha G.. lite jobbigt, det är så jobbigt också för idén vi hade va verkligen asbra och sen fungerar det bara inte alls när vi testade. :-/
Jag ska vara hemma imorgon för att jag inte mår bra och vi ska ha idrottsdag på vallen, så jag stannar hellre hemma och kurerar mig när jag inte missar något viktigt. Jag köpte en ny dricka tror jag för jag har aldrig sett den förut, på ica. Kalle Sprätt - smak av kiwi hette den. Den var jättegod. Det roliga var att det var en tjock kanin på burken. Brukar man inte ha smala och snygga figurer? Det var rätt tydligt, "dricker du mycket av det här blir du lika tjock som Kalle Sprätt". hahahah  Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på tv. See ya!
Mitt sår läker aldrig! Men nu har vi....
...Satt på tejp! haha

Kommentarer
Postat av: Sonia

uppdatera bloggeeeeeeeeeeeeeen! :P <3

2010-05-29 @ 10:03:18
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0