Inlägget igår

Godmorgon!
Jag kunde inte skriva igår.. ska berätta varför i inlägget. Asså den här fredagen var den bästa fredagen på läääänge!
Först på Non såg vi nån tecknad porrfilm hahaha så töntig xD Och på svenskan började Barbro berätta om hur man ska sprätta upp en gris och hon frågade först om nån tyckte att det var äckligt och ingen svarade. Då sa hon: Först tar man en kniv och skär upp halsen och ställer en hink under så att blodet får rinna i den. Man lägger mjöl i hinken och börjar vispa för att man skulle göra pannkakor och blodpudding det är jääättegott! Sen styckar man grisen. Under dom sekunderna bestämde jag mig för att aldrig äta blodpudding igen. Tack Barbro! hahahaha

Efter skolan skulle jag köpa ett halsband till Penny, så jag frågade om Mill ville följa med. Hon sa ja! :O :O
Vi gick till stinsen och skrattade jättemycket på vägen. Det fanns inget bra halsband där, men vi gick till citygrossen (fult namn) och shoppade loss där. Det var sååååå kul!! hahaha Vi bara plockade och plockade bara så där och sprang runt där som två blondies och fattade ingenting. Hade korkade samtal med varandra. hahahaha Vi köpte en ny festis-smak som vi delade på, "gammal blomma och hallon" hahahahah Det skulle nog vara fläder, men det stod elderflower på den xD Den va god och hehe jag råkade spotta i den tydligen, men mill du får skylla dig själv att du va så rolig! Juste vi köpte små simpsson glassar för 2,50. Dom gick inte att äta om man inte hade sked med sig haha men vi grävde med locket så man fick halva glassen i alla fall. Sen åkte vi till centrum med bussen. Jag tvingade Mill att följa med mig till en djuraffär bakom malmvägen. Hon följde med och vi köpte ett halsband, tyvärr var det förstort när jag provade det på Penny. När vi gick genom centrum såg vi bara massa massa rullator-gamlingar, rullstols-gamlingar och såna där som har en liten bil-gamlingar. Och guuuud vad mill och jag skrattade!!!! Inte åt dom, men det var först en gubbe som satt i rullstol, och varför sitter man i rullstol? jo för att man inte kan använda benen, ändå sitter han och tar sig framåt med benen och liksom åker omkring med hjälp av sina ben. hahah Sen var det en tant som mill och jag såg i tisdags tror jag att det va som vi tyckte va jätterolig för att hon satt på sig rullator men, samma sak som gubben, tog sig fram med benen. Men hon var sneppet coolare för hon åkte baklänges också och backade så att hon kunde vända. hahah Asså där kan man säga att jag doooog av garv! Sen var det två stycken med små bilar som kom från två olika håll och kollade snett på varandra hahahah Gulligt värre! xD Shit det här blir en bok! Och det är inte klart än :O

När jag kom hem åt jag lite godis och var inne på datorn. Sen loggar Bogdan in och frågar om jag ville komma. Och JA det ville jag! :D haha Så jag skyndar mig att gå ut med hundarna och sen duscha. Så var jag med honom ett tag. Det va jättemysigt! När jag kom hem vid nio började jag baka en citron och marängpaj. Stod i typ 1 och en halv timme och bakade.. Ingen ville hjälpa till -.- Men den blev i alla fall jäääääättegod! Efter den blev man så trött så alla gick och la sig. Imorse väckte Penny mig genom att spring från änden av sängen och hoppa på mig, sen buffa upp min arm och leka med den och pussa mig i ansiktet. hahaha Mysigt va?! xD Nu ska jag äta. Puss puuuss!
Försökte spela lite cool genom att ta bilder på pajen på nära håll.... mennnee haha







Kommentarer
Postat av: Mill

Hahaha det var askul!!! You just gotta love them rullstolsbundna haha

2010-05-08 @ 13:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0