Varning! Deeeepp!

Jag är hungrig. Jag är ledsen. Jag är arg på mig själv. Jag längtar. Jag saknar. Jag önskar att jag kunde hålla om en viss person just nu. Jag kommer inte kunna sova inatt utan ligga vaken och bara tänka. Jag måste skärpa mig! Väx upp för i h! Jag vet vad jag ska göra, jag ska skriva i min lilla dagbok och skriva av mig där istället. Allt kommer jag skriva där, som jag inte tänker skriva här. Det behövs.. Maby you think I'm crazy when you read this shit, men jag kände att jag ville och behövde. Man kan ha så olika känslor under en dag. Imorse var jag glad, på dansen var jag glad, nu är jag deppig och ledsen...

Kommentarer
Postat av: Julia

keep strong, de kommer nog va illa ett bra tag, men ja lovar att de kommer bli bättre<3

2010-05-14 @ 01:22:34
Postat av: Therese

Tack Julia! :D <33

2010-05-14 @ 16:06:12
URL: http://nowwetalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0