Hemsk natt

Shit. Det var typ en vecka sedan jag skrev senast. Idag är det lördag. Den här natten till idag var hemsk! Hampus skällde konstant i flera timmar och jag kunde inte göra något åt det. Vi har tre stora, alltså riktigt stora, spindlar nere i hallen som jag inte tänker ta bort. Dom är riktiga odjur. Jag tappade rösten för att jag skrek så mycket på att Hampus skulle vara tyst. Hemskt. Pappa tror att det är en löptik ute, men jag vet inte. Han verkade orolig och man såg hur liksom desperat han var.

Därför åkte jag inte på spelningen idag och för att jag inte hittae någon vakt till Chessy som inte kan vara ensam hemma än.

Vid fem idag kommer folk från klassen och ska äta lite middag och bara chilla lite.

Hampus, jag gillar inte dig just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0