Ingen mening

Jag ser faktiskt ingen mening med att blogga längre. Asså visst det är väl kul att ha kvar och titta tillbaka på roliga eller tråkiga händelser eller bara skriva av sig om man känner för det. Jag tycker att det är roligt att skriva liksom andra saker än "hej idag hände det här och det här." asså som jag gör nu. Skriva typ tankar och åsikter. Det jobbiga är att man måste verkligen sätta sig ner och skriva länge och tänka efter innan man skriver något. Men kul är det!

Jag måste göra matte nu för att jag ligger efter lite. Det är så himla mycket man ska göra på typ två sekunder. Och sen, även om läraren har pratat bort hela lektionen, säger han att det är ens eget ansvar at hänga med fast man inte alls fick någon tid av honom. Tokigt..


Kommentarer
Postat av: Sonia

Skiiiitsnygg design men skriv nya inlägg oxå!! hahahaha :) <3

2010-09-28 @ 08:01:20
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0