Ny header

Godmorgon!

Sitter här vid soffan och kollar på The Voice. Jag ska snart åka iväg till praktiken med Chessy. Det är väldigt kallt idag, men det är inga moln och solen är framme, så jag hoppas att det blir lite varmare av solen. Som ni ser har jag en ny header. Det är Johanna som har gjort den. Jag gillar särskilt popcornen på vänster sida. hahaha

Det är ganska mycket som har hänt som jag inte har orkat skriva om och så. Jag och Bogdan har gått skillda vägar, men är kompisar så det är helt okej, Chessy och jag var på valpkurs och hon ägde, vi ska få ormar och andra reptiler till skolan som jag måste sköta om även om jag valde HUND och inte DJURVÅRD och jag och Sonia har börjat dansa dancehall/ragga på The voice streetdanceschool. Det var det jag kom på nu i alla fall..

hahaha fula fula lilla Chessy xD
Nu ska jag börja fixa mig och gå mot bussen. C-ya latah!


Kommentarer
Postat av: Mill

haha kul att du tycker det är lika seriöst att mata en ödla i skolan som att göra slut med sin pojkvän..

Jag är inne på din blogg förresten, coolt va!

2010-09-29 @ 13:53:51
Postat av: Sonia

mill de skitseriöst att mata ödlor!! :D jag gör sånt jööö! hääähä :P

2010-09-29 @ 20:54:09
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Mill

aa och du är ju världens mest seriösa människa sonia

2010-09-30 @ 10:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0