Septiembre

God kväll!

Jag har börjat gå och lägga mig jättesent nu.. inte okej! Imorgon är det skolfoto dessutom så I need my beatysleep! jag vet inte vad som hände nu, men jag blev typ...ledsen? Jag skulle vilja spola fram tiden typ några veckor eller några månader, kanske ett år och se hur det ser ut då..  nej va jobbigt det blev nu hhahahah jag får sånna dagar eller oftast kvällar när jag  tänker på nåt eller kollar på en film om något jag vill ha eller saknar och så får jag typ ont i magen och blir deppdepp.

jag kan berätta nåt kul istället. Vi har äntligen fått våra djur till skolan! Dom är jättesöta! Jag älskar kungspytonbebisen och leopardgeckobebisarna! Jag hatar ormar, men den, Edelwise tror jag att den heter, va faktiskt jättesööt!! Jag och amalia tog hand och fixade iordning till leopard geckosarna. Det blev jättefint! haha

Nu ska jag nog fixa mig och sova. Det behövs nu! hahaha känns som att jag kan bryta ihop när som helst xD


Bilden felvänd igen.. men jag fattar inte Johannas dator -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0